Wedstrijdverslag 10 december MC1 – Set-up ’65 MC1

Geplaatst op 12 december 2016
Categorie: Nieuws

Verslag wedstrijd C1 Krekkers-Set Up C1, 10 december 2016.

We stonden op de tweede plek en moesten tegen de nummer 3 Set Up. Op papier een mooie wedstrijd.

We begonnen de eerste set best goed. We kwamen vrij vlot op voorsprong.  Het liep lekker. Servedruk, pass kwam goed aan en daardoor konden we goed aanvallen. We wonnen deze set met 25-16.

Ook de tweede set kwamen we weer snel op voorsprong. We maakten wel wat kleine foutjes maar ondanks dat speelden we ook deze set goed. we hebben heel even gelijk gestaan maar daarna maakten we een “sprintje” en wonnen we deze set met 25-18.

De derde set hadden we het even wat lastiger doordat er wat positiewisselingen waren. Even op gang komen. Toch ging ook deze set goed, het liep “gewoon” lekker. Deze set wonnen we met 25-16.

De vierde set verliep wat stroever. Set Up had een goede serve waar we wat meer moeite mee hadden. De pass kwam wat minder goed aan en daardoor ging het aanvallen ook wat minder. We hebben ons goed terug gevochten en wonnen deze set met 25-22. We waren erg blij met deze mooie overwinning.

As zaterdag (17-12 om 11.00) kunnen we kampioen worden als we met 4-0 winnen uit tegen (weer) Set- Up.